Wśród wystawionych na sprzedaż rzeczy znalazły się m.in. biżuteria, rowery, sprzęt elektroniczny, zegarki oraz drobne akcesoria. Ceny wywoławcze zaczynają się już od 9 zł.
Gdzie i kiedy odbędzie się licytacja?
Aukcja rozpocznie się 30 października o godz. 13:00 w Międzynarodowym Centrum Integracji Feniks przy ul. 3 Maja 13 w Rzeszowie.
Od godziny 12:00 do 13:00 zainteresowani będą mogli obejrzeć wystawione przedmioty i zapoznać się z ich stanem technicznym.



Pełna lista rzeczy wraz z cenami wywoławczymi dostępna jest pod adresem: https://tiny.pl/11n3tz-q

Jak przebiega aukcja?
Licytacja będzie miała formę ustną.
Każdy uczestnik, przystępując do aukcji, musi złożyć oświadczenie, że zna stan techniczny przedmiotów. Licytujący będą mogli podbijać cenę co najmniej o 10% wartości w zaokrągleniu do pełnej złotówki.
Przedmiot zostaje sprzedany, jeśli po trzykrotnym wezwaniu do dalszych ofert nikt nie zaproponuje wyższej kwoty.
Jak zapłacić i odebrać przedmiot?
Zapłaty można dokonać gotówką, kartą płatniczą lub przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Rzeszowa.
Zakupione rzeczy będą wydawane bezpośrednio po zakończeniu aukcji – w przypadku przelewu po zaksięgowaniu środków. Na życzenie kupującego możliwe będzie wystawienie faktury VAT w ciągu 7 dni roboczych.
Kto organizuje wydarzenie?
Organizatorem licytacji jest Urząd Miasta Rzeszowa – Wydział Zarządzania Infrastrukturą (ul. Targowa 1, tel. 17 875 43 69, e-mail: [email protected]).
Prezydent Miasta Rzeszowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany warunków aukcji bez podania przyczyny.
To niepowtarzalna okazja, by zdobyć ciekawe i często wartościowe przedmioty za ułamek ich ceny – a przy okazji dać im drugie życie.






Napisz komentarz
Komentarze