Na scenie będzie można zobaczyć specjalistów z zakresu brand marketingu takich jak:
- Marcin Tkaczyk | Strateg budowania i rozwijania marek
Temat: Dlaczego logo g*wno znaczy - o budowaniu skutecznego, zapamiętywalnego i angażującego brandu
- Sylwester Zimon | Culture Officer i Employer Branding Team Leader w firmie informatycznej Xebia.
Temat: Kultura? A na co to komu potrzebne? Czyli czego o marketingu i budowaniu marki nauczyła mnie scena hardcore-punk.
- Damian Nowak | CEO & Co-Founder Koala Marketing
- Weronika Ladzińska | Strategy & Creative Director w PromoTraffic
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, jednak z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc prowadzone są zapisy: https://app.evenea.pl/event/crash2rz
Więcej o wydarzeniu:
Crash Mondays to ogólnopolska inicjatywa, która jednoczy miłośników marketingu, dążących do pogłębiania swojej wiedzy w tej dziedzinie. Jest to regularny cykl wydarzeń i warsztatów organizowany w miastach takich jak Kraków, Warszawa, Wrocław, Gdynia oraz Rzeszów, który został zainicjowany przez Annę Ledwoń oraz Ankę Armatys. Na tych regularnych spotkaniach entuzjaści marketingu mogą poszerzać swoją wiedzę, słuchając doświadczonych profesjonalistów z tej branży. Pierwsze spotkanie w ramach edycji w Rzeszowie miało miejsce w październiku.
Napisz komentarz
Komentarze