Impact Week to znana i ceniona akcja społeczna organizowana przez Deloitte w całym regionie Europy Środkowej, której celem jest realne wsparcie lokalnych społeczności. Tegoroczna edycja w Rzeszowie była szczególna – zbiegła się z dziesiątą rocznicą funkcjonowania centrum firmy w tym mieście.
– Powstanie tego muralu to fantastyczny przykład tego, jak firma i jej pracownicy mogą angażować się w upiększanie przestrzeni naszego miasta. Wspaniała inicjatywa, za którą pięknie dziękuję – powiedział prezydent Rzeszowa Konrad Fijołek.
Mural nie jest zwyczajnym dziełem – wykonano go przy użyciu farby fotokatalitycznej. To nowoczesna technologia, dzięki której powierzchnia muralu aktywnie neutralizuje zanieczyszczenia obecne w powietrzu, zamieniając je w substancje nieszkodliwe. To oznacza, że nowa rzeszowska atrakcja nie tylko cieszy oko, ale również realnie wpływa na jakość życia mieszkańców.
– Mural, który powstał przy hali Podpromie, odwołuje się do wartości bliskich mieszkańcom Rzeszowa: troski o naturę, wspólnoty, zdrowego stylu życia. To także symbol naszego zaangażowania w życie miasta, które jest naszym domem od dekady – podkreśla Tomasz Pałka, lider rzeszowskiego oddziału Deloitte CE BSC.


Napisz komentarz
Komentarze