Wsparcie wymiany kotłów. Rusza kolejny nabór wniosków
Podziel się
Oceń
RzInfo
31.07.2022 16:59
PLAKAT 0 NABÓR UZUPEŁNIAJĄCY_VIII-IX 2022
1 sierpnia rozpocznie się uzupełniający nabór wniosków o dofinansowanie wymiany źródeł ciepła na terenie Rzeszowa i sąsiednich gmin. Wsparcie można otrzymać na wymianę pieców starego typu na urządzenia nowoczesne, przyjaźniejsze środowisku.
Program wymiany źródeł ciepła jest realizowany na terenie gmin Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego, do którego należy także Rzeszów. Zakłada on poprawę jakości powietrza poprzez wymianę pieców służących do ogrzewania nieruchomości. Mieszkańcy mogą się starać o dofinansowanie wymiany kotłów starego typu, zasilanych np. węglem, miałem, czy drewnem, na nowoczesne, na biomasę lub gaz. Dofinansowanie może sięgnąć 77 procent wartości zadania.
W poprzednim naborze do dofinansowania zakwalifikowano ponad 1000 wniosków. Nabór uzupełniający rozpocznie się 1 sierpnia i potrwa do końca września. Wniosek o dofinansowanie może złożyć właściciel nieruchomości, lub jego dzierżawca albo najemca, pod warunkiem uzyskania zgody od właściciela.
Szczegółowe informacje oraz wzory wniosku i dokumentów są dostępne na stronie www.rof.org.pl. Uzupełnione dokumenty mieszkańcy Rzeszowa mogą złożyć w Wydziale Pozyskiwania Funduszy Urzędu Miasta Rzeszowa, Plac Ofiar Getta 7. Wnioski będą wstępnie weryfikowane przez pracownika wydziału podczas składania.
1 sierpnia rozpocznie się uzupełniający nabór wniosków o dofinansowanie wymiany źródeł ciepła na terenie Rzeszowa i sąsiednich gmin. Wsparcie można otrzymać na wymianę pieców starego typu na urządzenia nowoczesne, przyjaźniejsze środowisku.
Program wymiany źródeł ciepła jest realizowany na terenie gmin Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego, do którego należy także Rzeszów. Zakłada on poprawę jakości powietrza poprzez wymianę pieców służących do ogrzewania nieruchomości. Mieszkańcy mogą się starać o dofinansowanie wymiany kotłów starego typu, zasilanych np. węglem, miałem, czy drewnem, na nowoczesne, na biomasę lub gaz. Dofinansowanie może sięgnąć 77 procent wartości zadania.
W poprzednim naborze do dofinansowania zakwalifikowano ponad 1000 wniosków. Nabór uzupełniający rozpocznie się 1 sierpnia i potrwa do końca września. Wniosek o dofinansowanie może złożyć właściciel nieruchomości, lub jego dzierżawca albo najemca, pod warunkiem uzyskania zgody od właściciela.
Szczegółowe informacje oraz wzory wniosku i dokumentów są dostępne na stronie www.rof.org.pl. Uzupełnione dokumenty mieszkańcy Rzeszowa mogą złożyć w Wydziale Pozyskiwania Funduszy Urzędu Miasta Rzeszowa, Plac Ofiar Getta 7. Wnioski będą wstępnie weryfikowane przez pracownika wydziału podczas składania.
Napisz komentarz
Komentarze
Aktualnie nie ma żadnych komentarzy. Bądź pierwszy, dodaj swój komentarz.
Napisz komentarz
Komentarze